Adresa spoločnosti: 
SHARKS SLOVAKIA s.r.o.
Športová 198/61
059 11 Hozelec

IČO: 36 573 353

Prevádzka:
SHARKS SLOVAKIA s.r.o.

Hraničná 668/4
058 01 Poprad

Sklad a servis:
Hraničná 668/4
058 01 Poprad


SHARKS SLOVAKIA s.r.o Prevádzka: SHARKS SLOVAKIA s.r.o.

Športová 198 Hraničná 4

059 11 Hozelec 058 01 Poprad

 

Reklamačný poriadok

 

Predávajúci: obch.meno: SHARKS SLOVAKIA, s.r.o

sídlo: Športová 198, 059 11 Hozelec

IČO: 36 573 353 DIČ: 2021806039 IČ DPH: SK2021806039

zápis v registri: Okresného súdu Prešov, vložka č. 26257/P, oddiel: Sro., zo dňa 13.09.2013,

číslo dožiadania: el. 18485/2013/P

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:

názov a adresa prevádzky: SHARKS SLOVAKIA s.r.o, Hraničná 4, 058 01 Poprad

reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Mgr. Miroslava Hronkinová, referent obchodného a fakturačného

oddelenia, 0917 434 923

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :

a) záručná reklamácia

Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr

v posledný deň záručnej doby.

Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi Petrovi Šimčákovi.

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

© 2011 Sharks Delphi: webstránky | tvorba web stránok | redakčný systém